reminder.

ida. du gillar inte skräckfilmer. sådeså.

långpromenad, ikea, emils, biljard, ica maxi och skräckis har stått på dagens schema.

långpromenad hoppas jag kunna slänga in någon dag nu i veckan men tyvärr ser det ganska fullt ut. kör imorgon efter jobbet (biljetterna till konserten släpps imorron, 100:- å då får man även höra på magnus carlsson som ska uppträda med oss!). på tisdag är det föreläsning om hur man gör om föräldrakopperativ till personalkooperativ eller aktiebolag. ska bli spännande! på onsdag är det smörgåstårtsihopläggning (visst är det ett ord? *hehe*) och på torsdag är det valborg. *pust* jobbveckan är kort men intensiv!

hittade kakformar, tårtpapper, lakan och "sängbord" på ikea. käkade viking kebab på emils där jag o cilla utmana varandra på biljard. jag vann! utjämnade poängen efter den smärtsamma bowlingförlusten igår :( handlade äckliga saker på ica maxi (dvs. onyttigt godis som jag inte alls njöt av när jag åt) å kollade på the uninvited hos christian. usch å huvva för sådana filmer! vad hände med kvalitetsfilmer som dirty dancing 2? ;)

kram o godnatt alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0