påsk.

varför skriver jag inte lite varje dag, istället för att "behöva" göra ett badunsinlägg någon gång i veckan!?

gick och la mig vid halv sju igår kväll. vakna alldeles nyss, är det normalt? har annars drömt om några ur min gamla klass på söderbaumska. det var som en klassträff fast med lite twistade inslag. å helt apropå det. har sett att någon ifrån lund med omnejd läser min blogg. å eftersom jag e så nyfiken så undrar jag om det inte är emelie t? fick värsta snilleblixten å tror det i alla fall. om det är det så hoppas jag att du har det bra! å jag e nyfiken på hur det går för dig där nere med barn, jobb å allt!

annars då. jobbade i torsdags. 8 barn. hann med många tankar om tänkt organisation på jobbet.

fredag: kändes inte längre än någon annan dag. började känna mig sjuk å krasslig...:(

lördag: promenad runt sjöarna å käka glass. fest hos johan. fortfarande krasslig...:(

söndag: cykeltur, promenad och fika hos björns pappa arne. blev nog lite för mycket med tanke på hur länge jag sovit nu.
idag ska jag bara njuta, slappa och försöka göra något vettigt. någon som har något förslag?

ha de gött å njut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0