mamma mia.

min kära mamma kanske kommer och hälsar på mig nästa helg och jag kan inte bli gladare! är så roligt att få besök och dessutom ha möjligheten att bjuda tillbaka lite. det är ju inte lite grejer man fått av sin mamma. å då menar jag inte bara fysiska materiella saker utom kärlek, värderingar och respekt!

å pappa får man heller inte heller glömma! fastän man aldrig vet vad livet kommer att ge en så tappar man aldrig bort kärleken till sin pappa och mamma! älskar er så fruktansvärt mycket! jobbigt att behöva bo så långt bort från er! förhoppningsvis så kommer man lite närmare inom en någorlunda snar framtid!

å mormor också! vet allt att du ibland läser här också! världens coolaste mormor! hon har ju till och med blivit intervjuad om sitt internetanvändande då internet fortfarande var något nytt. bland dom första! älskar dig med! är trevilgt med våra fikastunder!

å så systrarna. ja. ni vet vad jag tycker om er!

härmed så må vi alla bosätta oss i en by ute i skogen. alla de jag älskar å värnar om! som linda säger, kan inte falun vara i östersund, eller solna, eller luleå...så vi alla skulle kunna bo nära varandra!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

ÄLSKAR DIG SYSTRA MI!!!

2009-04-14 @ 23:04:43
Postat av: Camilla

Fast det var ju jag som skrev inlägget inte Lina....hmn hur kom hennes namn dit?

2009-04-14 @ 23:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0