jeff.

gött att jag använde ordet reklamation istället för deklaration. men ni fattade kanske ändå?

precis hemkommen från en show med buktalaren jeff dunhamm. ha ni hört talas om ahmed the dead terrorist? "silence! I kill you!"... det är i alla fall den killen. har riktigt ont i skrattmusklerna och showen var värd hela den 500hundring jag betalade! plus björns med.. som jag osså betalade! :P check him out on youtube... han är så pass populär att delar av publiken avslutade hans skämt på slutet... shit alltså!

roligt var också det faktum att min kära syster med kille kom ner från falun över kvällen för at kolla på showen med oss!

påsklunch med påskpyssel annars idag. riktigt skoj! imorgon är vi 7 barn på två fröknar.. tror det kommer bli lugnt, lugnt, lugnt! å sen är det helg såklart! låååååååååååååååång helg! najs!

jag har bestämt mig för att under helgen reflektera på hur jag skulle vilja jobba. vilken riktning, vilka mål, vilken vision. ja, allt. måste få en riktning med tillhörande driv igen! kände en fläkt av detta under intervjun igår och vill ha tillbaka den känslan i mitt arbete. ska verkligen försöka sätta alla tankar om uppsägning åt sidan och bara fokusera på uppgiften jag har. och vara proffessionell! jag ska göra mitt bästa för barnens bästa! sådeså! please, feed me the drive!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0