i´ve got my job back..

å så gick det till när ida fick behålla sitt jobb.

har vart en konstig vecka. fick i måndags reda på att jag får behålla mitt jobb. vilket är roligt i och för sig, men tråkigt för den som istället fick ta sitt pick o pack å gå... känner mig lite som en bov, men kan inte göra annat än att vara tacksam faktiskt. speciellt i en tid som denna då jobb inte växer på träd. kommer bli superspännande i höst!

annars har det inte hänt så mycket. ute å promenerat än del faktiskt. riktigt skönt att ha kommit igång. skulle ha gått idag också men vi får se hur det blir med den saken. möttes av två söndriga hissar när jag kom hem... å jag bor på tolvte våningen! bara att trampa. lagom stum i bena när jag kom upp!

imorgon är det löning! hoppas jag får lite pengar över så jag kan shoppa lite sommarkläder. är riktigt less på mina kläder jag har nu! varma å håliga! inte lätt att hålla kläderna fräscha när man jobbar med barn! bowling blir det i helgen också å förhoppningsvis lite sol också... ska bli nitton grader imorgon, någon som tror på det?

ha en trevlig kväll! ska kolla om hissen fungerar!
kram!

Kommentarer
Postat av: Linda

hihi va skönt att du tog det :) det gjorde du helt rätt i! stor stor kram och grattis!

2009-04-23 @ 19:19:03
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis!!

2009-04-23 @ 21:27:20
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/
Postat av: Camilla

wiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiii

2009-04-24 @ 22:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0