helgen som gått.

slutade tidigt i fredags och drog mig sakta hemåt. hittade björn min i en tunnel i sollentuna och tog med han till balders bröd för lite fika. gotteligottgott! tror vi spenderade kvällen hos christian men man kan ju inte veta säkert... tror jag fått någon slags demenssjukdom... inte normal..

lördag. träffade mamma på stockholms central. vandrade genom gamla stan, kungsan, nk innan vi drog oss hemåt för att vila fötterna lite. la fram förslaget om mat på kohpangan som gick hem! åkte iväg för att komma "i tid", dvs innan alla andra kom dit... tyvärr var alla andra redan där, ja, hela stockholm... så vi tog en prommis i väntan på bord. stannade vid petsounds recordstore och lyssnade på sofia karlsson. inte riktigt min smak, men helt okej ändå. lite för vänt och fint. prommade en stund till innan vi gick tillbaka och fick vårt bord. en superschysst hydda längst in i lokalen. man fick klättra in i den. fanken va soft! god mat, härligt sällskap och en mätt mätt mage! åkte hem och somna ganska direkt!

söndag. åkte till tulpanens hus i åkeshov och kolla på en pelargonutställning. fick hem två pelargoner till mig. en apple blossom rosebud och en emma från bengts...ngnting.. riktigt fina! avsluta med lite fika och en sväng på stan. var loppis på hötorget där vi också såg dogge doggelito. fanken va liten han är!

nu sitter jag hos christian och knappar och snart ska jag gå hem o göra läxa...

sov gott barn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte lägga in en bild på dom fina blommorna?

Helst innan dom dött =P

Hoppas du har det gott!!

Kramis

2009-04-21 @ 11:44:16
URL: http://lindatheresejansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0