härliger dag!

en så bra dag! minns inte allt för mycket utav någon konstig anledning. vet bara att jag suttit väldigt väldigt mycket ute i solen. kunnat sitta i t-shirt och tunn kofta å ändå svettats! såååå härligt! fick dessutom ännu ett erbjudande om intervju så nästa vecka har jag två stycken att ge mig iväg på! alltid gött med en egoboost!

annars längtar jag verkligen till helgen! bokat in mig på hot stone massage på lördag vid lunch tid inne i stan. så först blir det massage å sedan förhoppningsvis en superskön promenad hem i solen!

har dock åkt på nå jäkla skit i foten. ont på utsidan av vänster fot. antar att jag på något sätt fått en inflammation... men jag vet inte. detta dyker upp någon gång i halvåret, men det brukar alltid släppa... nu har det suttit i nästan en vecka..:(

imorgon är det fredag om ni råkat missat det! :P

kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ser, ännu en intervju :)

2009-04-02 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0