haaaja! *karatechop*

där fick du din dumma reklamation! nu har jag överlistat dig! tror jag har kommit på hur jag ska fylla i papprena utan dom nödvändiga bankpappren. men bara nästan. och i detta fall så är nära close enough! fast vem vet. istället för att  i midsommar få tillbaka ca 10 så kanske jag är skyldig 30...*hmm* hoppas verkligen inte!

intervju idag med. gillade verkligen stället och deras dokumentation samt arbete med lpfö.. exakt så jag skulle vilja arbeta! men. jobbet gällde småbarnsavdelning... jag KAN arbeta med småbarn, tro inget annat, å det är ju BARA ett vikariat på 6 månader... men ändå... fast dom arbetar lite annorlunda numera än när jag var på vår småbarnsavdelning som vikarie vilket är ett plus! kan gå åt vilket håll som helst.. å som de verka nu på jobbet så är det i alla fall några som är intresserade av att börja till hösten :) är såååå förvirrad!

imorron är det påsklunch å maskerad på dagis. ska bli roligt! pyssel å skoj hela dagen. plus att vi "bara" har 15 barn... om ens det! mys mys, massor med mys!

hej hopp pille....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0