*gaaaaaaaaahh*

har precis suttit i tio minuter och kollat på deklarationen. försökt hitta den där lilla koden som man kan använda för att logga in på sin egen deklarationssida. tror ni jag hittar den? blir helt GALEN! känner att jag måste ha mat i magen innan jag lugn kan sätta mig ner igen för ett försök till. lär ju finnas där framför mina ögon. någonstans!

annars har dagen vart bra. stack iväg på intervju imorse. höll dock på att försova mig. trodde björn hade ställt sin klocka. vilket han faktiskt hade gjort. bara att han inatt mått jättedåligt (snäll och uppmärksam flickvän som noterar...) och ställt om den till mycket senare... eftersom han inte skulle till jobbet... vilket jag inte visste... vaknade som tur ca 25 minuter innan jag skulle gå!

intervjun gick bra och det verkade vara ett trevligt ställe att vara på. synd att det inte är mitt vanliga gamla jobb bara...:( men men. nog ältat. var riktigt taktiskt (INTE) när vi börja prata om lönekrav. jag börjar tänka högt: "Ja, 21500 har jag nu...så.. lite mer än så..." BRA IDA! kom på mig själv och la in kommentaren: "Det där var inte så himla taktiskt av mig..." vilket dom höll med om... höjde med en femhundring iaf (våga inte höja mer efter min miss...) Får hoppas dom höjer själva för att dom tycker synd om mig, ifall jag får jobbet dvs...

nu ska jag kolla min pannkaka! kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0