freeeeeday!

det är så vi kallar fredagar på jobbet. då får barnen allt som oftast bestämma helt själva vad de vill göra... inga restriktioner. vill man ut så går man ut. vill man pyssla så pysslar man. vill man räkna matte så gör man det. supersköna fredagar! kunde till och med äta frukost utomhus imorse. underbart med fåglarna i bakgrunden!

var iväg till bibblan med de barn som ska börja i skolan till hösten. blev en trevlig och angenäm tur. många sjörövarböcker blev det! vet inte vad det är med barnen våra, dom fullständigt älskar pirater, sjörövarfabbe och innebandy... vilken kombo!

blev hämtad i bil efter jobbet vilket är högst ovanligt med tanke på att vi inte äger någon bil. björnen hade fått lånat en från jobbet för en flytt imorgon. i bilen hade han elin med sig så vi begav oss till plantagen och bauhaus. är ganska säkra på hur vår balkong kommer att se ut. är bara frågan om när. för pengar är något som är en bristvara just nu. men men. jag ska inte klaga. jag får mat varje dag! elin köpte tomater och smultron. blev sugen jag med, men behöver nog fokusera på mina pelargoner nu. dom har fresten fått vatten redan. jag menar. jag köpte ju dom i söndags så. tycker jag hittils skött mig perfa! och ja linda jansson, du ska få se bilder på dom! ;) blir nog imorron!

kom hem för en halv timme sedan och slappat med räkningar framför datorn. måste gå igenom ekonomin lite inför kryssning, hembesök, sparande av pengar till flygbiljett uppåt både östersund och luleå samt att däremellan kunna leva lite. å med det menar jag köpa lite nya byxor. SOMMARBYXOR!

blev långt inlägg. herregud. hoppas ni inte somnat! ;P

puss å god natt på er!

Kommentarer
Postat av: Linda

Nice =)

Väääntar!!

2009-04-25 @ 12:28:18
URL: http://lindatheresejansson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0