the weekend.

jorå. hem kom jag från falun. inte för att jag någonsin tvivlade. men ändå!

hade det riktigt skönt hemma, trots feber. softade hos mamma och pappa och spillevinkade runt hemma hos anna.
Tuva som numera räknar ett år på handen fick massa fina presenter! Träffa mickes syster som ska ha barn i januari, otroligt roligt!

käka på kina på lördagskvällen med familjen och fortsatte hem till mor å far för att checka in 70-tals kläder. hitta lite gammalt från tant agda som borde funka! najs najs!

söndagen spenderades på kupolen med la familia och sedan hemmahäng tills tåget gick. längtar till jul så man kan stanna lite längre. förhoppningsvis!

annars är jag lika trött som vanligt. känner dock väldig skillnad efter mat då jag nästan slutat käka (eller rättare sagt, käkar inte lika mycket) utav potatis/pasta. då står jag ut en hel dag på jobbet!

nu ska jag snusa på böööörnen.
puss!

Kommentarer
Postat av: Carro

känner mig lite arg nu faktis:( du borde förstå varför!!

2008-09-10 @ 12:57:30
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0