kanske dags att blogga lite..

har inte hunnit med något bloggande på några dagar. jobbet har gått i ett liksom livet.

det mest intressantaste är dock att jag nog (får se när kontraktet skrivs på) den 1 oktober flyttar med björnen till en trea här i hagalund. sökte i söndags och blev uppringd i tisdags. visning igår och bokning av lägenhet därefter. ska bli riktigt intressant! och roligt så klart! nu kan man äntligen göra lite mer som man vill i lägenheten eftersom det är större chans att man bor där en längre stund! nykaklat i både toalett och badrum,omtapetserat i vardagsrummet samt nytt golv och byte av bänkskivor i köket!

har vart till barnmorskan idag och skaffat nya p-piller. alltid så roligt att de ska räkna ut bmi. inte. så jä**a irriterande att de alltid, alltid efter att de räknat ut ska hålla föreläsning eller se så där menande ut. tror ni inte jag fattar själv? jag har fanken utbildning i hälsa, jag vet precis hur det ser ut för mig. men vad gör man när man gör rätt och ingenting händer? blev bara så less. behövde ordbajsa. bajs.

imorron är det planeringsdag på jobbet som gäller samt att åka till falun! äntlgen! Tuva fyller 1 på söndag, så snabbt det går! hoppas hon uppskattar presenten å struntar i inslagningspappret! ;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0