åh herre gud!

vilken fantastisk kväll jag hade igår! äntligen gick min 25årsfest av stapeln och vilken fest det blev! massor av trevligt folk, mat och dricka! Skrattade så mycket att jag glömde bort att äta upp maten på tallriken. Skrattet varvades av skålvågar och raketer. Hade finurlat på lite olika utmaningar till folk nämligen vilket gjorde att Malin och Fanny fick starta vågen varje gång någon sa ordet skål. Samtidigt skulle Jocce och Cilla(?) starta raketen minst tre gånger under middagen :D Så jäkla kul!

Syrrorna mina kirrade lekar och emma bidrog med Clap-O-Rama. Hur har jag kunnat glömma den gamla leken? Ingrids och Rönning fick ordna dancebattle vilket sluta i att dom battla ut oss andra totalt. ;)

Fick massa fina presenter också vilket nästan var för mycket. Hade kunnat nöja mig med att träffa alla de människor som kom på festen. Saknade er som tyvärr inte kunde närvara, men tankarna flög åt ert håll många gånger under kvällen!

Vid 23 städade vi ihop allt och stack till "Ett ställe" och dansade "the night away". så klart i 70-talsmunderingen vilket resulterade i många glada kommentarer angående vårt hår. Ni ska få se varför när jag får lite bilder att visa.

Hela dagen idag har mitt sinne vart ljust och positivt och jag ska verkligen behålla detta minne nära hjärtat mitt! Tyvärr så tror jag jag åkt på en dunderförkylning (kanske för att jag råka dricka ur cillas glas som i sin tur hånglat med jocces streptokocker. INTE BRA). Hoppas den vill lägga sig tills imorgon!

Nu ska jag krypa ner igen under täcket i soffan och glo på TV!
Puss på er alla! Å tack ännu en gång för en oförglömlig fest!

Kommentarer
Postat av: Linda

åh hoppas du/ni haft en underbar kväll! stor kram

2008-09-21 @ 21:17:06
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! har mailat några bilder.. men kan det vara fel mail? kolla mailen; finns de inga bilder där så hör av dig! har en del finfina bilder =) kram!

2008-09-22 @ 11:53:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0