vilken vecka.

när uppdaterade jag senast egentligen?

fick nycklarna till lägenheten i fredags vilket gjorde att ett massivt flyttlass lämnade hagalundsgatan 24 för att bege sig mot hagalundsgatan 3. så nu är det ny adress och nytt postnummer.

efter flyttlasset skyndande jag och malin iväg för konserten med jason mraz. underbar konsert fastän vi fick vänta (när vi väl kom dit) i evigheter. kände oss som riktiga pensionärer ju längre kvällen led. men sååå bra. ändå.

söndagen blev till att fixa å dona vilket gjorde att jag väl på måndagen kände att nu vill jag ha helg!

mellan allt detta så har vi upptäckt fina kackerlackor i lägenheten vår som inte är allt för trevliga. vi har hittat 8 st hittills och väntar på svar från något slags anticimexföretag. fy fan. dom MÅSTE komma innan helgen och fixa annars flyttar jag. usch. vi har fångat 3 stycken varav en har kläckt sitt "paket" med ägg. vilket gör att vi i denna stund har ca 30-40 smålarvkackerlackor fångade i en plastmugg. fatta hur snabbt dom kan föröka sig!

försökte vara tappra igår i alla fall och gick för att kolla på tapeter. vi beslutade oss för en grå och en fondvägg som gick hand i hand med denna.



lär bli bra.

dock verkar våra kackerlackor sätta stopp för kakelkillarna som skulle börja kakla badrummet vårt på måndag. och om jag gissar så lär ju tapetgubben och golvläggarn vilja komma in inom en snar framtid. å gissa vilka som kommer ödelägga det åt oss? jo, kackerlackorna. jäla skit.

men. förhoppningsvis för detta med sig nåt bra. vad det är vet jag inte. men lägenheten kan ju inte ställa till mer besvär än detta? hoppas inte!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Vart har ni kackerlackorna då? Stora?

Kram



2008-10-01 @ 22:32:28
Postat av: Linda

men shit ida! huvva hoppas de försvinner, fort fort! stor kram på dig!

2008-10-02 @ 17:28:16
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0