tappat bort min mobilfilöverföringsmojäng...

...om jag inte gjort det hade ni fått sett världens finaste tuva i en grymt snygg outfit. hon ser ut att vara minst tre år på de kortet ;)

annars har lönen kommit vilket var väldigt välkommet. ska verkligen hålla budgeten denna månad, inte för att jag brukar ha stora problem med det. men i och med resan denna månad (jippi) så vill jag snåla lite. ska försöka spara ihop till en spavistelse där nere nämligen. hittat värsta fräna, kostar typ 42 euro för 4 timmar, men det får det vara värt!

annars var det tacokväll igår som vanligt med idol som underhållning! elin kom på besök och bjöd på många behövliga skrattattacker! du är guld!

idag ska jag ner till solna centrum för att köpa nya byxor (inräknat i budget såklart!) å ikväll ska jag på 25-årsfest hos anne med pojke. dom firar även 29-årskalas och inflyttningfest, så hur detta kommer sluta har jag ingen aning om. vet dock inte om jag kommer känna så extremt många, men jag går ändå. kanske dyker det upp någon bortglömd pärla ;)

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0