lördag&söndag.

ljuvliga helg! månne du aldrig ta slut! tyvärr vet jag ju att det är bound to happen. *buhu*

sluta tidigt i fredags vilket betydde att jag och björn tidigt kunde dra till stan. hade bestämt oss för att kika in stalands möbler på söder. ack vad besvikna vi blev när vi upptäckte deras priser. :( avslutade kvällen med en måltid på kinakrogen och en promenad inne i stockholm. så iin denna stad är på natten!

lördag. begav oss till bromma för att kolla på badrumssaker. blev ännu mer besvikna över vilka priser man måste betala för de saker man vill ha. borde liksom inte kosta allt för mycket. men jo visst! blev inget inköp, men däremot värsta promenaden. skönt dock! kvällen avslutades med tacopaj tillsammans med johan och elin. kollade på "stjärnor på is". coolt koncept men långdraget som attans!

söndag. regn regn regn. hoppas verkligen på sol imorgon! har vart på ikea och kollat. tyvärr var allt det vi ville titta på slut. så nu känner jag allmänt att jag lägger ner möbelletandet, för vi lär ju ändå inte ha råd att handla innan nästa år. resa och julfirande känns mer viktigt!

ikväll kommer malin över en sväng, men innan dess ska jag fixa med foton och mina fina ramar jag fick av emma och linda!

kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0