jag vill bara...

... bli klar!

vill vara färdig med el apartamento nu, men nej nej. nästa år kanske? men. egentligen. har man bråttom någonstans eller? det enda jag vill är att kackisarna ska försvinna. har "enbart" hittat en bejbikackis idag. så dom blir ju mindre till antal och storlek!

annars. dåligt väder = dåligt humör. både bland ungar och personal. har dock tagit tag i min del i det hela och reflekterat inför utvecklingssamtalet med evisen. värsta tankvärda sakerna som jag hoppas kunna dra igenom för att få mer mål och mening med verksamheten. eller i alla fall att jag själv ska känna det! spännande!

puss på er annars. nu ska jag slappa med "a piece of cake" by Leila the master.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0