helgen.

drog iväg ett långt inlägg igår, men blogg.se verkar ha varit lite ur gängorna denna helg. det har dock inte jag!

fredags var det idol och tacos med malin och andreas. mycket trevligt!

i lördags kom systeryster och mamma ner till storstaden över dagen för att gå på hem & villa-mässan. Verkligen supermycket att kolla på men inte så mycket att köpa. sluta med att jag fick en tomte av mamma. hittade dock duschmunstycket jag och björn ville ha!

duschmunstycket drog vi iväg för att inhandla under söndagen. vi hittade även en tv-bänk som vi inte kunde motstå plus gardiner och tavellister. jocce som skjutsade oss och var den som egentligen skulle spendera pengar fick nöja sig med två kuddar :P å en soffa då.. men ändå..

fick mycket gjort under helgen i alla fall vilket känns riktigt skönt! nu är det bara en arbetsvecka innan man får njuta av livet igen ;)


mamma & björn


jag å syrran


en duva som liftade med pendeln mot älvsjö


lilla toan bein' pimped out


nya gardiner i köket!


maffiga mysgardiner i sovrummet

puss på er! hoppas dagen bringar er välgång!

Kommentarer
Postat av: Linda

fiiiint :)

2008-10-13 @ 17:47:53
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0