update.

finns väl egentligen inget att uppdatera om känner jag... blir bara staplar hela tiden..

idag är det tjock dimma utanför mitt fönster, ser inte ens över gården. ganska häftig känsla, på något sätt metropolsk. som om man bodde näsvid central park på 73 våningen.

idag ska det börjas tapetseras i vår fina lägenhet. så på fredag så är det nog klart! balkongen är färdig också... mycket fint! försöker inbilla mig att det har blivit någon grad varmare ilägenheten på grund av det.

jag vill bara tipsa om att inte flytta runt möbler (speciellt tunga möbler) på kvällen när du är trött. du kan bli jättearg.

jobbet börjar om en timme. ska väl ta mig dit på något sätt. man får hoppas att bussarna går som dom ska!

puss å kram!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, alltså de va ju lite "bye bye! på ngt sätt.. jag hoppas verkligen de inte va säsongsavslutning! ses vi på lördag då? kram!

2008-11-05 @ 20:53:49
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0