så här på kvällskvisten...

... känner jag mig smått förlägen och ensam. nackdelen med att inte ha mamma, pappa å syrrorna i samma stad. när björn är på galej så smygen ensamheten på en. men. jag får väl stå ut en stund. ska få spendera en hel vecka med honom snart snart, så då lär jag väl ångra min ord...:P skulle inte tro det!

i och med ensamheten så smyger sig längtan efter dalarna på. så för att slippa tänka på hemlängtan så surfar jag runt bland bloggarna. men vad hittar jag där?


så jäkla cool! jo, det är en matta från swedishdetails.com expensive though....

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tänkte bara testa om gardinerna passade.. sen orkade jag inte ta ner dem =) men det gör väl inget om man är lite tidig?? Ska kika lite på YouTube! När åker ni utomlands? kram!

2008-11-22 @ 22:00:42
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0