janidärute...

... sitter hemma hos christian för att slå lite dank. eller, dank har slagits de senaste 2 timmarna. projekt omtapetsering har drivit mig och björnen från vårt hem. det är egentligen hemskt hur handikappad man blir när man inte kan varva ner framför teven. det är nu man skulle ha haft en hobby! kan inte ni där ute ge mig en hobby? i'm in desperate need!

borde skriva en clever kommentar angående nattens amerikanska val. det enda clevra jag kommer på är att amerikanerna är clevra. i alla fall dom som rösta på obama. dom andra får helt enkelt bara finna sig i det. var inne på den eminenta blondinbellas blogg som kommentera med att hon (som moderat) också hade röstat på obama och höll med honom om allt... utom det ekonomiska förståss... för det är ju superrätt att utnyttja frihandelsområden där de rika länderna kan suga ut det fattiga landet på deras arbetskraft och miljö... å sedan sticka när de våldfört sig klart, förstört och tagit det de vill ha... superrätt! (hoppas ironin framgår) känner att mina geografistudier och då speciellt den ekonomiska geografin dunkar på :D saknar det faktiskt lite..

jaja. snart ska jag hem å sussa. torsdag imorgon. detta betyder att det är fredag dagen efter det... å det betyder FALUN here I come. längtar så!

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Carro

idddda.. varför skickar du ett tomt mail:)

2008-11-06 @ 13:46:17
URL: http://carroericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0