idol 2004.

sitter just nu och lyssnar på vinnaren från det året. inte den plattan han gav ut då, men den senare, på svenska. hur banal hans texter verkar vara så finner jag stor ro i dom. och nära juletid så finner en viss stämmning sig i mitt huvud. kärlek!

idag är det jobb till kvart i fem. sedan, sedan är det helg! vad veckorna går fort! åker med sista tåget till falun och tar med mig björn. är så glad när han säger att det ska bli skönt att åka upp... han gillar falun, blir alltid så lugn där. speciellt när man han får ta en promenad uppe i skogen...*drömmer tillbaka till jungfruvägen, en utav de bästa tiderna i mitt liv*

syrran fyller i alla fall år i helgen (å lina också så klart!) samt att det är fars dag. ska dessutom träffa emma, patrik å carro förhoppningsvis! strosa på stan, spela teve-spel å mysa massor med tuva! ser verkligen fram emot!

nästa helg är det fotomässa så det lär nog bli att hänga i älvsjö lite å kanske passa på att hänga i SKARPNÄCK, eller vad säger du elin?

helgen efter det är det helt otvunget å helgen efter det är det både begravning och semester! (utropstecken åt semester alltså, inte begravning)

nä, nu ska jag sticka iväg!
puss!

Kommentarer
Postat av: Martin

Jungfruvägen rocks!

2008-11-08 @ 09:59:21
Postat av: Camilla

Såg du detta?



a" rel="nofollow">http://www.family.se/vi/1083849.htm?ca=6a

2008-11-11 @ 21:05:19
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna med bloggkoll.se



/xonx

2008-11-11 @ 21:14:27
URL: http://xonx.blogg.se/
Postat av: Emma

Idaaa! L Word är sååå bra! Har snart sett hela säsong 4! Rekommenderas!

2008-11-16 @ 10:41:56
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0