i mitt..

..25-åriga liv så har jag aldrig haft några större problem med min rygg. igår var första gången något liknande hände å man tänkte väl själv att det där, det kommer lösa sig. fixa sig utav sig själv.

gissa va förvånad jag blev under lunchen idag när jag för andra gången inom 48 timmar råkar ut för ryggskott numero dos. herregud.

igår kunde dessutom kiropraktorn få ut det mesta av ryggondat, men idag må jag säga att jag knappt märker någon skillnad mellan ryggskott å inte ryggskott.

nu ska jag promma lite.

imorron e jag hemma i alla fall å kurerar mig. hålla mig i rörelse utan ansträngning. hur det nu ska gå till :D

puss på er och hoppas era kroppar är snällare emot er. speciellt du linda! hoppas det sparkas å tjoas!

Kommentarer
Postat av: Linda

men idagumman, va är det som händer? tycker så synd om dig men nu har du ju lite chans att blogga istället då för det saknar jag :) puss puss

2008-11-19 @ 20:45:14
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/
Postat av: Camilla

Va bra att det är fler änn jag som saknar bloggandet.

Man har ju ingen aning om vad som händer i ditt liv annars...

Ta det lungt nu och vila.



Kram Storasyster



2008-11-19 @ 21:04:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0