dos diás a españa!

längtar så det gör ont. på riktigt. ont i huvudet har jag, om det beror på längtan eller något annat är dock svårt att säga.

annars är jag tillbaka i gemet efter ryggskotten. jobbat hela veckan fullt ut. är grymt trött i ryggen, men annars är det gött! jobbat över dessutom. blir lätt så när föräldrar till barn inte dyker upp för möten när man kommit tidigt till jobbet. å i morron blir det att öppna. så någon timmer får man nog ihop varje vecka. annars försöker jag faktiskt hålla mitt arbete till de tider som jag givits av jobbet. men då blir det också att man lätt inte hinner med allt. men, så länge jag inte får betalt för övertiden så lär det fortsätta...

var å shoppa igår med cissiluringen. hittade äntligen en kort kavaj! blir snygg till jul, nyår, utgång. ja, whatever. :D

orkar verkligen inte stå upprätt längre, så nu tar jag min rygg till soffan. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0