dagen hitills i bilder...

..jadu..


en natt av konstant vändande å stånkande har tagit ut sin rätt...på håret..


försöker mjuka upp ryggen genom en snabb genomgång av dagens nyheter..


och efter detta tar jag mig an frukosten...


denna macka for ner på golvet och lär få ligga kvar där tills björnen kommer hem, för ida kan inte böja sig framåt...

  
kiropraktorn föreslog en långsam promenad vilket jag redan avverkat. det var underbart väder å allt kändes bra ända tills uppförsbackarna på vägen hem. :( kan inte böja mig framåt.. inte ens kolla ner i golvet när jag står upp.. eller sitter ner kände jag nu..

har gjort resten av tentapluggandet nu å kommit fram till att jag inte HELT suger på engelsk språkstruktur. har utav 10 frågor typ 2 fel kanske. tyvärr suger jag på att förklara så där åker ju en massa poäng. men jag ska försöka imorgon i alla fall!

more to come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0