begravning.

så har jag "avklarat" min första begravning. den var riktigt fin med sång och stämmning. någon tår fälldes också, mest för de andras skull som saknade garmann.

lite roligt var det dock då jag fick se prästen. det var samma präst som döpte min systerdotter Tuva! å hon är ju döpt i Vika, inte sundbyberg... världen är liten. han kom till och med ihåg vart dom bodde och hur deras hus såg ut..:D

annars är jag smått stressad. har inte packat än och lär inte hinna göra det förrän senare ikväll. ska och äta middag med björns pappa, syster och norska kusin som är här för begravningen. hoppas jag har packat innan taxin kommer imorgon bitti i alla fall!

annars är jag tillbaka på lördag nästa vecka. har med mig mobilen, men inte på. hoppas ni har det götta! det ska jag ha ;)

kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas ni får en skön semester!! njut! kram!

2008-11-28 @ 18:47:26
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0