bara jag..

.. som fattat att det som knackat så högt på fönsterbläcket de senaste veckorna har vart julen? julen har slagit till i min skalle och vill liksom inte sluta slå. tror ni man kan anmäla julen till polisen för misshandel? jag menar. den vill ju liksom inte ge upp.

nu är jag väl inte den som brukar stå ivägen för julens intågande. men när man är kryppling och inte har en lägenhet som är värd att inredas innan allt plåtter är borta så är det inte lätt när julens anda ligger på i ens öra. flåsar gör den också.

här i storstaden så smygstartar julen dessutom nu till helgen. gröna lund slår upp portarna för sitt julfirande och i gamla stan kan man strosa runt på marknad. får se om det får bli en tur på söndag kanske. om inte annars för ryggens skull. kan jag inte ha ett jobb där man enbart promenerar. nästan bara då det känns åttio i ryggen...

är det fresten någon som kan tipsa om en rakapparat av det bättre slaget? en rakapparat som bara har en rullande (?) rakgrej och inte tre huvuden som roterar (återigen ?)? gissa vem som kan vara the recipient of that gift!? :P

aja. idol annars. ingen aning vem som åker. vem som helst tror jag. (nähäää?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas det gick bra på tentan, må va skönt att få den bortgjord så du får ut din examen. stor kram

2008-11-21 @ 23:35:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0