vad?

vad fanken ska man käka? står helt still i huvudet. vid sådana här tillfällen hade det vart ypperligt med hemkört, men hur billigt och nyttigt är det då?

dunsa rakt i säng när jag kom hem från jobbet. sov mellan 16 ochh halv sju, så där lagom att jag missa mina gymtider. mitt huvud är glad över denna lilla bedrift men kroppen skulle verkligen ha behövt en genomkörare. tror jag har någon mental spärr gentemot gymmet. dåligt samvete över att jag bara slänger bort pengar på något jag inte går på. sedan varför jag inte går, det vet jag inte. vill hellre gå ut och gå, men då får jag dåligt samvete över det där gymkortet så då blir inget av istället. ja. nu som följde diskussionen ända hit. GRATTIS!

fortfarande ingen aning om vad jag ska käka. blir att gå och blindshoppa. peka och ta till kassan. :P

puss på er!

fresten, är det någon som vet vad mymess.com är för ställe?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0