trött.

så trött. känns som om musten bara går ur en när man väl kommer hem. inte undra på att sexet blir lidande *haha. Sorry mamma! närå, så farligt är det inte. men alla dessa planer och intentioner man hade med tiden man inte spenderar på jobbet går liksom om intet. tråk. inte blir man piggare av att man, i och för sig bara en hållplats från jobbet, kommer på att man glömt hemmanycklarna och måste åka tillbaka för att hämta dem. tur i oturen att det bara var att gå tillbaka, fy va sur jag hade vart om jag kommit ända till solna.

den 31 maj måste det vara fint väder. är grymt sugen på att dra till långholmen för att spendera dagen i solen tillsammans med sveriges stand-up-elit. gratis dessutom. skrattstock.se är på gång. de kör igång redan vid 12 tror jag och slutar inte förrän 22. dom jääklarna har dessutom planerat så att man inte gärna vill sticka därifrån utan varje timme finns det en "känd" stå-uppare som till exempel nüjen, järvheden eller gustafsson. jag ska dit även om det regnar. sådeså.

nä. nu ska jag vara produktiv. fråga mig dock inte vad jag ska göra. för det vet jag inte.

puss!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Men Ida då.........fy.......

2008-05-21 @ 09:14:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0