tidslinje.

För 15 år sedan...
var jag 12 år och var vimsig.
åkte till cypern med scouterna på läger, första gången utomlands. dessutom utan föräldrar!
spelade handboll i samuelsdals if.

För 10 år sedan...
gick jag i nian och var världens koolaste tjej.
drog iväg till spanien med spanskagruppen.
hade övergått till utövande av ultimate frisbee.

För 5 år sedan...
hade precis flyttat hemifrån, dock inget eget.
började plugga till lärare i gävle.
jobbade på rolf ericson bil.

För 3 år sedan...
levde livet i falun tillsammans med världen coolaste kompisar.
pluggade fortfarande till lärare, ped b och engelska blev det detta år.
drömde om livet som singel.

För 1 år sedan...
bodde i min första egna lägenhet, själv själv själv.
hade träffat mannen i mitt liv.
pendlade mellan falun och stockholm medan jag såg slutet av tunneln när det gällde min lärarexamen.

För 3 månader sedan...
fick mitt första fasta jobb!
led av jobbkoma.
fick min första riktiga lön.

Igår...
tillbringade dagen på Stinsen i sollentuna tillsammans med mor min, syster och systerdotter.
åt god bakad potatis med räk och laxröra.
pussade björn godnatt.

Imorgon...
går förhoppningsvis till jobbet.
njuter i solen tillsammans med barnen.
bryter mina ben på bootyexpresspasset.

Om ett år...
bor nog fortfarande i solna.
förhoppningsvis i en större lägenhet.
arbetar fortfarande på förskola med montessoriinriktning.

ja ni. där fick ni en del av mitt liv. någon som vill berätta om sitt? såklart jag måste utmana folk! emma, linda och martin. vassego!

puss på er! nu ska ida sussa!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hmn....läste inget om barn i din planering.....
Mina barn vill ha fler kusiner och jag vill ha syskonbarn!!!

Puss

2008-05-05 @ 17:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0