söndag.

efter att ha sovit gott, trots sveriges svinmatch, så vaknade vi utsövda runt 11-snåret. hade i huvudet betat ut en plan som innebar en tripp till ica maxi och en riktig utrensning av källaren.

cyklade till ica maxi och gnolade runt. hittade inget intressant alls. brukar alltid hitta något onödigt, men nej nej.

väl hemma gick vi ner till källaren. vår källare har vart överfull av dubletter av diverse behag eftersom vi slått ihop hushållen och nu skulle allt bort. om man säger så, förut fick man knapp plats att stå inne i förrådet ifall man ville ta fram något. nu kan man spela fotboll! jag & björnen provade på att spela pingis i källargången. tyvärr så smasha jag in bollen i ett annat förråd, så, jag förlora tror jag. hoppas dom gillar pingisbollar.

funderar värsta ekonomiska tankarna just nu. dom funderar ju på att ombilda här på hagalund och jag funderar på om man ska intresseanmäla bara för att få reda på hur mycket man skulle kunna köpa lägenheten man bor i för. den briljanta tanken vore ju att byta upp sig emot en trea innan ombildning och sedan köpa... för att någon gång i framtiden sälja.. med vinst.. massor... men men. bara tankar..

jobb imorgon igen. pust. tur med planering på fredag vilket innebär stängd förskola. sedan bär det av uppåt falun!
puss!

Kommentarer
Postat av: Anna

wee till falun!=) längtar!!!

2008-05-18 @ 21:21:42
URL: http://tegels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0