smidiga...

ida kan man kalla mig. inte bara barnen som säger dumma saker på jobbet utan jag kan också dra av en och annan. som idag till exempel när jag ska lära ett barn att torka rumpan själv. jag säger att om det är brunt på pappret så måste man torka en gång till... barnet torkar men pappret är vitt... ida provtorkar för att se efter om barnet verkligen fått med allt, vilket den också fått...och säger sedan; Ja det där må ha vart en hal jäää... som tur var hindra jag mig själv från att uttala slutet av jää-ordet. ida - världen mest pedagogiska fröken! :P

puss

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, den va bra...barnet kommer hem och säger; fröken på dagis sa såhär..haha

2008-05-28 @ 21:20:15
URL: http://tegels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0