sl.

en tanke slog mig när jag stod perrongen imorse och vänta på tåget. hade ganska bra översikt över mina medpassagerare och varje gång det åkte förbi ett SJtåg eller arlandatåg så skedde det en häftig våg av rörelser. nämligen vågen av händer som går från tidningen/fickorna upp till öronen. kolla nästa gång, ser lite häftigt ut!

dessutom har jag vunnit tillbaka lite utav min tillit till busschaufförer.. min tanke kring dem före denna dag var att de är ganska surmulna ohjälpsamma människor, men idag träffade jag en riktigt go kvinna som hjälpte mig byta till direktbussen och en snäll man som lät mig stiga på mitt ute i vägen. tack ni på 607 och 627 runt 16-tiden!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0