sådärja.

ännu en vecka avklarad med barnen på jobbet. imorgon är det en välförtjänt planeringsdag inbokad med utvärderingar och planeringar inför hösten. ska bli riktigt najs att få vila örona.

annars har jag haft en riktigt bra dag på jobbet trots öppning. vet inte om det beror på sommaren eller mig (!), men alla barn verkar komma mycket senare nu än när det var vinter och rusk. öppnade ute dessutom så det blev en skön ensamstund i naturen innan alla barn trillade in.

ikväll blir det grillning utifall jag får bestämma. och schlager. måste ju se om perelli går vidare eller inte. tycker väl inte riktigt att låten är suuuuper. men men. jag vet i alla fall att om inte sverige vinner, så får gärna israel göra det. var en riktigt vacker melodi. tycker jag. sådeså.

nu ska jag städa och packa inför falun imorron. najs!

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0