nothin.

inget att säga. inget att skriva.

eller, något ska man väl kunna klämma fram. bokat biljetter till falun och le falukalas. ska bli sköj! grillning hela helgen antar jag:P

åh fresten!!!!! JASON MRAZ spelar i kungsan den 15 på rixfmfestival! gissa vem som ska springa från jobbet och trängas med fjortisarna längst fram! ;) gissa om jag blev förvånad igår morse på pendelstationen, ville nästan vråla lite men för att inte uppfattas som looooooney så strunta jag idet..

nu ska jag springa till pendeln. pust. ska försöka få ut vattenleken till kidsen idag. eller till mig.. vem vill leka mest, barnen eller ida? jag dominera igår på sjörövarleken tillsammans med slaghöken och jocke med kniven, själv var jag ida med skeden;)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0