makeover.

är sååå sugen på att slänga ut allt här hemma och dekorera om. hade gärna vunnit en miljon och bott i en trea. vill tapetsera om. är så less på dessa, i mina ögon, tråkiga tapeter. vill byta köksluckor och sätta in nya skivor till köksbänkarna. vill fixa till "kaklet" som egentligen är någon form av linoleum (oh my god). nya mattor, nya gardiner. ja allt. förstår verkligen människorna som lånar pengar till nya möbler. vill byta allt! jag vet. jag är otacksam. men jag vill just nu ha det som jag vill. nackdelen med att vara den som flyttar till någon...

 
tänk om man kunde få!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nej du är inte otacksam Ida! Klart att man vill ha det som man vill omkring sig.! kram!

2008-05-27 @ 09:14:08
URL: http://lifeasemmaknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0