förväntan.

har riktigt höga förväntningar på denna dag. först ska det inhandlas picknickmat och eventuellt lite kläder. sedan skall det dras ut i solen med nyinköpt kylväska på hjul (!)



köpte den igår på åhlens och tycker den är sååå snygg. :P och rymlig, får plats med nedrans massa mat. eller coca cola som jag försöker muta björn med.. han tycker inte den e lika snygg.

annars så hade jag en soft dag igår. efter jobbet stack jag och malin in till stockholm för lite shopping på indiska. jag hitta massor men inga tillfällen till att ha kläderna. så jag köpte en lotusblomma till min vas i köket. väl hemma efter shoppingen så köpte vi frukt och tapasskinka på hemköp och satt och snacka skit på balkongen tillsammans med en cider. sen blev det singstar.. wiii.. så kul!

nä, nu svetts jag ihjäl. måste ta mig ut. pust.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0