cyklig!

åh vilken härlig dag det har varit! en lång sovmorgon, frukost på balkongen och ett cykelköp som lett till två utflykter under dagen.

har äntligen bytt upp mig från min gamla gula cycel pro trail till en crescent sport. från att ha 3 fungerande växlar (på en annars 21-växlad cykel) till en fullfjädrar 24-växlad svart skönhet. björn tjacka en cykel igår, så jag ville inte vara sämre. förhoppningsvis leder detta köp till lite mer motion också. ska försöka hitta en bra cykelväg till jobbet. är 11 km till sollentuna från centrala stockholm, då borde det vara typ 11 km till mitt jobb i sjöberg som ligger utanför sollentuna.

cyklade in till stan och kolla på kth´s quarneval vilket innebar mycket sol, knäppa åk och massa glada människor. sedan for vi till hagaparken och grilla på kvällskvisten. hann få se 8 stycken bara bröst innan polisen kom och bad dem klä på sig, sluta kissa på allmänplats och be dom avlägsna sig från området. härligt med människor som går emot normerna. synd bara att det nästan alltid ska ske under alkoholens inflytande.

hoppas att ni andra haft en riktigt grym dag! speciellt hoppas jag att mina kära vän linda, som för närvarande är i falun (!), fixade att inte bli förvandlad till en isbit och att de klara av att hålla sig från att kissa fram tills ni kom hem! ;)

puss på er!

    
snygg hund, snygga cyklar, en björn & johan, en jocce och poliser som snackar vett!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0