chop-chop.

kommer inte riktigt ihåg hur vi kom in på detta, men någon gång under kvällen berätta vår kära vän jocce att han, förra helgen, hade skrämt hans lillasyrra. så här när man tänker efter så hade det ju funnits många olika och roliga sätt att skrämma henne på. ett sätt skulle kunnat varit att typ chopp-choppa dom med hjälp av THAI CHI. det roligaste med detta är ju att thai chi går ju så jäääkla långsamt. så att om någon skulle hoppa fram bakom ett träd och börja chopp-choppa mig med thai chi så hade jag sprungit till kiosken under min väntan och köpt en isglass i väntan på smällen.                                             aja. jag skrattade hysteriskt i alla fall

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0