brunnsviken.

har haft en finfin dag idag! sovmorgon som vanligt under helgen och gröt på balkongen *mums* fortsatte sedan ner till solna c för att fixa med cyklarna. sedan bar det av till hagaparken för att möta upp jocce. hade packat ryggsäck med frukt, filt och vatten och humöret var på topp för brunnsviken runt. en nätt liten runda på 12 km. solen värmde oss och vinden svalka oss. vart en riktigt fin åktur! tog till och med årets första dopp vid en sandstrand! sååå mysigt! svalka rejält i värmen! avsluta med solning i hagaparken tillsammans med resten av stockholm kändes det som. 10000000 människor. jag lovar!

har annars precis kommit hem från filmen Iron Man. riktigt bra och underhållande film. okej, den är inte livsavgörande på något sätt, men om man en söndagskväll har lite tråkigt så blir man inte ledsnare av att slänga bort 80 spänn på denna film. käkade på kinarestaurang också. gotteligottgott. tror jag till och med höll mig inom pointsen, i alla fall på maten...

har fresten tappat 7 cm från min underbara hydda. har kommit fram till att jag gillar min kropp oavsett hur den ser ut. ska njuta av den med alla medel möjliga och vara tacksam för att den faktiskt fungerar precis som den ska. dock skulle jag gärna velat haft kvar dessa 7 cm på min rumpa idag som är lagom sur efter 2 heldagar på cykel. *ouch*

     
jag & cykeln, björn & cykeln, plaska runt, dopp i grytan, lillen ville byta min cykel mot en piggelin, puss på munnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0