vad är felet?

okej. klockan är innan nio en lördagsmorgon och ida är uppe. shit alltså. måste ha hänt något riktigt allvarligt? men ack nej. fast jag väckte mig själv på ett riktigt bra sätt. mer får ni inte veta *blink*

idag ska det vara ljuvligt väder (förhoppningsvis) för ida ska in till staden med sin arbetskamrat malin och kolla på konstutställning. andy warhol. najs. hoppas det blir kul. är också grymt sugen att fönstershoppa lite, men vi får se. moderna museet först. sedan shopping.

funderar på att ta en najs snabb frukost och dra till gymmet innan i alla fall. gött å ha de avklarat! då känns dagen lite bättre. känns redan som jag fått fastare armar, men så kan det ju även vara lite lagom träningsvärk i triceps också. jag väljer dock att tro på det första alternativet. "tåjt låjk a tåjger" (austin powers, goldmember)

puss på er! skriver mer ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0