snaskigt.

vill skriva något riktigt snaskigt nu när jag har tid (hemma och är sjuk), men vad händer? ingenting!

har kollat runt lite på olika bloggar. försökt leta på vad jag kan göra med mitt fina hår. just nu har det cirka 7 olika skiftningar. allt från mitt naturliga röda till mitt inte så naturliga svarta. funderar på allt från att bleka hela skiten och färga om till att göra slingor för att bara ljusa upp det lite. det slutar nog med att jag låter det vara. men jag vill/orkar inte!


omröstning. vilken färg ska jag ha?

har annars suttit och läst missXL's blogg. en tjej som verkar vara på god väg emot sina mål. vilka också ha ett sådant driv. fastän hon ibland går ut å dansar så kommer hon ändå iväg på sina pass. och jag tror det är som du säger miss, jag borde hitta något nytt! men vad? ska dock inte sitta och mopa utan göra något åt det! ska prova booooooooty express imorron. låter det inte fab?

har läst klart stieg larssons anda bok om mikael "kalle" blomkvist och lisbet salander. fruktansvärt goa böcker. passa på att köp på rean! 99:- styck!

puss på er!


Kommentarer
Postat av: linda

inte lätt med håret du :) ovanligt å se dig i din naturliga färg, det var ju så länge sen. men du blir säkert toppen i båda!!! kram

2008-03-03 @ 18:14:43
URL: http://lindamarianordin.blogg.se
Postat av: Anonym

svart me rött=)

2008-03-04 @ 15:03:35
Postat av: miss xl

jag tycker rött hår är fint! Långt, självlockigt rött hår, som en alv - I could die for it! :)

Ja vad du ska testa... jag har som sagt startat en ridkurs med min pojkvän. Det är roligt att vi hittar på saker tilsammans. Vi är dock livrädda för hästarna, det är en utmaning... Du är föresten sjukt lik våran ridlärare!
Sen har vi gått buggkurs i lite över ett år. Det är bra träning och skitkul! :) Har jättelust att också testa orientalsk magdans! Fast då får nog inte pojkvännen följa...

Vad är booty express? Ha ha låter som man får en snygg rumpa av det!

2008-03-05 @ 22:35:12
URL: http://xl.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0