rajtan.

tajtan i min mage. vettefanken va jag åkt på. betedde mig som en gasballong igårkväll hemma hos jocce. björn och jag drog dit för att tjecka mello. tur att grabbarna gillar "kvinnliga" tjejer. herregud! aja. vet inte om ämnet bubbelmage går hem hos er där ute. men nu vet ni hur eländigt jag har det. och som om det inte var nog som kom febern smygandes inatt också. så det blir att ta de lugnt idag och i morgon. syrran verkar också åkt på något. kanske är telepatin som agerar igen?

vill vill vill köpa nya sommarkläder! och förhopppningsvis sitter dessa lite bättre än förra året. ska köpa snygga funktionella kläder så man kan vara stylish även på jobbet med ungarna. längtar till lönen!

nu ska jag dra en repa med dvd'n. fått låna en woddy allen-film av grannen. scoop. verkar strange men bra! :P

puss på er! åk inte på baciller, inge kul!

Kommentarer
Postat av: ejlien

har du provat pro viva? den där fruktdrycken?
d har ja å ja e beroende! d låter kanske inte så bra, men ja e glad....
ja har så länge ja minns (men ändå inte hela livet? hmmm) haft uppblåst mage.. inte allti gasig, men den har känts stor å uppblåst lixom.... sen nån vecka tibax dricker ja lite pro viva varje morron.. å sen dag 2 har den känslan försvunnit(!!!)
inte så att ja känner mig värsta smal.. men just den obehagliga uppblåsta känslan har försvunnit
=D

2008-03-03 @ 18:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0