påsk.

varför varför varför? i denna stund förbannar jag mig över att jag inte gick med i missXL´s inte äta godiskampanj. hade nog mått tusen procent bättre. men. från och med nu så är jag tillbaka till vardagen där godis inte existerar.

måste höra om ni där ute har några tips mot trötthet och brist på energi? hur brukar ni göra när ni under perioder känner er helt håglösa?

motion ska ju vara bra så det ska införas på schemat så fort min förkylning lagt sig. vitamintllskott, någon som vet något om detta? tjejer har ju ofta brist på järn m.m. någon som upplevt mer energi med vitaminer? sova gör jag annars, så detta bör inte vara skurken. ideas, ideas, ideas!? mat som ger mer energi? någon som ser på anna skipper och har kunskap? gör allt för att komma ur denna lunk av energilöshet!

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0