no more drama.

eller rättare sagt ganska mycket. med tanke på hur lite drama jag har i mitt liv så har jag spenderat åtskilliga timmar framför burken i x antal år, letandes, efter bra drama. det enda som riktigt fastnat är laguna beach och nu också the hills. jag vet. det är fjortisvarning. men ibland är det bara gött att kunna skratta åt andra bekymmer. så nu kommer det. emma! kolla länken. du är den enda som vet vad jag snackar om. the hills season 3 har ju börjat på mtv nu. men jag har snart sett hela säsongen på webben. look out!

image106

Kommentarer
Postat av: Emma

Tjohoo!!! Nu måste jag kolla på the Hills hela dagarna lång! =) Tack ska du ha! kram!

2008-03-09 @ 18:47:30
Postat av: Emma

Jaha då var man fast då. Har sträck-tittat 2h nu med syrran! Såå bra! kram!

2008-03-09 @ 22:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0