fresten.

ska iväg på kryssning den 5-6 april. kryssningstankar drar mig tillbaka till the kryssning of all times när jag, linda och emma drog iväg med erik, kosken,joel och flood på cinderella. shit alltså. förlora tjuggan och fick lov att klunsa med pensionärerna ombord. flickorna blev typ överfallna av äckel. sängar delades och hjärtan brast itu. men viktigast av allt, dansmattan introducerades i våra liv. tjejer, har ni bilder från kryssningen, skicka dom till mig! fanken va gött vi haft! saknar er fruktansvärt mycket! kom till mig!

puss!

image131+ida=sant (även fast det är en slembåt:P)

Kommentarer
Postat av: Anna

med vem då?

2008-03-22 @ 09:14:32
URL: http://tegels.blogg.se
Postat av: Emma

Åhh vad kul med kryssning! Tänk när vi åkte allihopa..vilken resa.! Det var verkligen tider de! Ska rota lite i gamla mappar på hårddisken och se vad vi kan hitta för smaskiga bilder! :P kram!!

2008-03-22 @ 10:04:20
Postat av: Linda

shit va roligt! fick ju formatera om datorn så jag har inga bilder kvar därifrån :( hoppas du haft en bra påsk och att kryssningen blir toppen! puss

2008-03-23 @ 17:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0