dopad.

så har tuva gått och blivit dopad som det så sött kallades efteråt. och jag har gått och bilvit fadder. synd bara att jag höll på att garva när prällen läste upp vad man som fadder skulle göra. men men. jag ska göra mitt bästa.

själva dopakten gick suveränt! hon gnällde bara lite i slutet. säkert när den bästa smaken på banden som satt fast i dopklänningen försvann. farmors brudslöja har blivit dopklänning och bärts av ja, bland annat mig och förhoppningsvis många fler. riktigt vacker klänning.

efter dopet samlades vi "ungdomar" hemma hos anna och micke för lite melodifestival och käk. var riktigt kul och träffa kusinerna mina! båda två såg ut som värsta fotomodellerna. shit. måste också fixa till mig snart. kolla på håret så förstår ni varför;)

lägger upp lite bilder också! e lite roligare så! :P



Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilka fina bilder, hon är så go gullungen.
Man vill ju äta upp henne...

2008-03-19 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0