dikt.

har bestämt vilken dikt jag ska läsa imorgon. tycker den dock är lite kort. skulle vilja säga något mer i stil med det som redan står. någon som har några förslag till förlängning?

Jag önskar dig inte guld Tuva
ej heller pengar och makt
Jag önskar dig modet att vara dig själv
och stå för det du har sagt
Jag önskar dig inte en stenfri väg
men kraften att vägen gå
Jag önskar dig vänner i ett rikligt mått
och vänner att lita på

gillar dikten skarpt!
hoppas ni får en grymt bra helg, speciellt alla som ska till Backe för att röja! Linda & Carro(?) passa på att fly jobb pch plugg!

puss!


Kommentarer
Postat av: Linda

jättefin dikt ida!!!!!!!!!!!! å va gulligt :)det blir bara jag som ska röja :) får röja för båda :) kram

2008-03-14 @ 17:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0