275:-

denna summa är det jag har kvar denna månad. längtar så förbannat på den 25e. är så less på att leva som student. och då är jag inte ens student längre. har inte vart student på två månader. har levt på 6000:- de senaste två månaderna. förhoppningsvis är det sista gången jag är så fattig. hatar det.

så. hur överlever man på 275:- under 15 dagar? (antar att man inte får lön före påsk?) med tanke på att minst hälften lär försvinna imorgon då jag ska ut och käka med systra mi. känns inte riktigt försvarbart, men jag har lovat mig själv och björn att betala av på hans kreditkort nästa månad.

aja. efter regn kommer solsken och solsken är bekrätat och väntat den 25!

puss!

Kommentarer
Postat av: linda

Hoppas du hade toppen igår kväll! kram

2008-03-13 @ 19:14:34
URL: http://lindamarianordin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0