tres días!





fatta. 3 dagar till min första betalda semester! fatta!



å vilken semester sen. har lyckats fylla alla dagar nästan. hoppas jag kan lyckas att slappa lite under tiden. men roligt ska det bli!

2-6 juli = Falun
10-17 juli = Luleå
21-25(?) = Segling i Stockholms skärgård
Någon gång = Linda kommer förhoppningsvis på besök!

resten av dagarna ska fyllas av slöhet, frukt och bad. det är receptet liksom!

näe, nu ska jag börja göra mig ordning för jobbet!
puss!

ps. emma! om du inte har något för dig så finns jag i stockholm för lite shopping eller så..:P ds.




Kommentarer
Postat av: Emma

Du vet; jag har ett sånt späckat schema framöver.! eller inte! :) ska till stugan och iväg på lite semester med patrik, men annars händer inte så mkt. måste hålla mig hemma om nu nån vill ha mig på intervju.. så fort mina semesterpengar kommit så åker jag gärna till sthlm en sväng!!! kraam!

2008-06-25 @ 10:08:16
Postat av: Linda

måste ta tag i det dära nu å se hur det blir... eller rättare sagt Peter måste ta tag i der dära nu så vi får se hur det blir, vill så gärna :) kram

2008-06-25 @ 13:27:15
URL: http://lindamarianordin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0